First North meddelelse nr. 114: Wirtek årsrapport 2019: Væksten fortsætter og udbyttebetaling øges

Selskabets regnskab, som er revideret af BDO, blev godkendt af bestyrelsen.

Sammendrag

Wirtek fortsætter de foregående års vækst i omsætning og resultat efter skat med tocifrede stigninger. Wirtek’s likviditet udvikler sig på samme måde positivt i takt med fremgangen i omsætning og resultat efter skat.

Bestyrelsen for Wirtek foreslår derfor et forøget udbytte ifh. til de foregående år, svarende til et direkte afkast på 2,2% målt i forhold til aktiens slutkurs ultimo 2019.

Koncernens forventninger for 2020 er fortsat tocifret vækst i omsætning og resultat og en heraf forøget likviditet. Forventningerne til 2020 inkluderer en fremgang i omsætningen på 12 – 21 % og en forøgelse af resultat før skat på 15 – 30%.

Download hele meddelelsen (pdf-format)
Download årsrapporten for 2019

Om Wirtek

Wirtek er et konsulent- og udviklingshus som leverer outsourcing af softwareudvikling og produkttest til en række kunder i Danmark og i udlandet. Vores nearshore udviklings- og testcentre i Rumænien leverer fleksible ydelser af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser. Vores kompetencer spænder bredt fra web-baserede løsninger og portaler til indlejrede systemer og mobile løsninger.

Interested in exploring nearshore possibilities?

Join our mailing list and receive industry insights and news on the inner workings of an outsourcing partnership.

Privacy Policy here: https://www.wirtek.com/privacy-policy

You have successfully joined the Wirtek mailing list!